כתיבת תוכן שיווקי

אנחנו מוכרים את ה'למה' ולא את ה'איך'

תהיתם לעצמכם פעם מה גרם לכם לקנות מוצר או שירותים?

תוכן שיווקי איכותי הוא תוכן המתייחס לסיבות של הלקוח להשתמש במה שיש לכם להציע – מה הערך שלכם בשבילו ומה התוצאה אליה הוא יגיע אם ירכוש את השירותים או המוצרים שלכם. אנחנו נמצאים בעידן בו צרכנים נוטים להיכנס למנועי החיפוש על מנת לברר מידע או לרכוש את מבוקשם.

לכן התוכן שלכם הוא זה שישכנע אותם אם לבצע פעולה באתר כמו רכישה מיידית או השארת פרטים.

ובכן, התחרות בדיגיטל היא גדולה וכל משווק רוצה למשוך את הלקוחות אליו. מי שידע לכתוב את התוכן בצורה נכונה ללא צל של ספק יקבל את החשיפה וההמרות המיוחלות. אנחנו יודעים לייצר עבור הלקוחות שלנו תוכן מקצועי לאתרים שמביא תוצאות.

גם אתם מבינים שתוכן הוא חלק משמעותי בתהליך המכירה, דברו איתנו.

תוכן שיווקי: כל מה שצריך לדעת

השלב הראשון בכתיבת שיווקית הוא הגדרת קהל היעד שלכם. כלומר, קהל רלוונטי שישתמש בשירות שלכם או ירכוש את המוצר שאתם מציעים. הגדרת קהל יעד כולל מספר מאפיינים כמו: התאמה לאיזור בו אתם משווקים את העסק שלכם, תחומי עניין וצרכים של קהל היעד. לכן, כאשר אנו מתחילים בהליך כתיבה שיווקית נתחיל באפיון העסק והלקוחות המתאימים לו.

את הכתיבה עצמה חשוב לעשות תוך כדי התמקדות בקוראים שלכם. התוכן צריך להיות פשוט, בעל ערך וענייני עבורם, למשל טיפים שימושיים או פתרונות שאתם מציעים לפתור עבורם באמצעות המוצר או השירות שלכם. 

פסיכולוגיה שיווקית

בכתיבת תוכן שיווקי אנחנו משתמשים בפסיכולוגיה שיווקית –  בה אנחנו שמים דגש על כך שיש בן אדם שיושב בצד השני ומחפש פתרון לבעיה שלו ולאו דווקא לקנות מוצר או שירות מסוים.

על ידי כתיבה מקצועית נוכל ליצור אינטראקציה עם הלקוח, להבין את הכאב או התסכול שלו ותת לו את המענה נכון. אנחנו בעצם מציעים לו עתיד טוב יותר בעזרת המוצר או השירותים שלנו.

הנעה לפעולה

לאחר שענינו ללקוח על הבעיה, השלב החשוב ביותר בהליך המכירה הוא להניע את הלקוח לפעולה, תסבירו ללקוח מה הוא צריך לעשות. כמו שאתם כבר רואים, תוכן שיווקי הוא חלק בלתי נפרד מהליך המכירה של העסק שלכם בדיגיטל ואתם חייבים להשתמש בו על מנת להגדיל את המכירות ולהצמיח את העסק שלכם.

בעסק בדיגיטל אנחנו מתמחים בכתיבת תוכן שיווקי למנועי החיפש בגוגל, תוכן לאתרים וכתיבת תוכן לבלוג שעובדים ומביאים תוצאות. דברו איתנו ונשמח לסייע לכם.

כתיבה שיווקית למנועי חיפוש (גוגל)

כתיבה שיווקית למנועי החיפוש של גוגל מתייחס לכתיבת תוכן ממוקד ש"גוגל קוראת" ולא הגולשים באתר. כלומר אנחנו מטמיעים תכנים מיוחדים באתר שמטרתם העיקרית היא שלגוגל יהיה יותר קל לסרוק את העמוד שלכם, להבין במה הוא עוסק ולעלות את הדירוג שלו בתוצאות החיפוש. אנחנו עושים זאת ע"י מחקר מילות מפתח ממוקדות ורלוונטיות לנישת העסק שלכם.

כתיבת תוכן לאתרים (קופירייטינג)

באתרים ישנו לא מעט תוכן שעליכם לייצר על מנת להגדיל את כמות המבקרים וההמרות באתר, במיוחד אם אתם מתעניינים בכניסות אורגניות לטווח ארוך. אנחנו מייצרים תוכן איכותי שיעזור לכם להבליט את האתר שלכם מול אתרים אחרים ויתאים לדרישות של גוגל לקידום האתר.

מטרת כתיבת התוכן היא לייצר עבורכם תנועה אורגנית חוזרת באתר, לחזק את המותג שלכם וכתיבת טקסטים שישכנעו את הגולשים לבצע פעולה כמו רכישה של מוצרים או השארת פרטים ליצירת קשר. (לידים)

כתיבת תוכן לבלוג

מעוניינים להקים בלוג בנישה שאתם אוהבים? על מנת לקדם את הבלוג בגוגל בצורה אורגנית עליכם לכתוב כתבות מקצועיות שיהפכו את האתר למומחה בתחומו ויסייעו לכם להגדיל את התנועה האורגנית. אנחנו מתמחים בכתיבת מאמרים בכל תחום ונשמח לעזור לכם להעלות את הבלוג שלכם לרמה הבאה, צרו קשר לשיחת ייעוץ.

שאלות נפוצות על כתיבה שיווקית

מחירון כתיבה שיווקית עבור מאמר או מודעת פרסום המחיר נע בין 200-1,000 ש“ח תלוי באורכו של המאמר או המודעה. רוצים לקבל הצעת מחיר מסודרת למטרה שלכם? מלאו את הפרטים למטה או התקשרו אלינו 052-5564946.
 

נשמח לעזור לכם עם זה. יש לנו מומחים לכתיבת תוכן בכל תחום – שיוכלו לסייע לכם בכתיבת תוכן שיווקי מותאם אישית.

את התוכן אנחנו כותבים בעצמנו ללא שימוש בתוכנות או סיוע חיצוני.

כן. אנחנו מתאימים את התוכן לקידום אורגני שיתאים לנישת האתר שלכם. כתיבת התוכן שלנו כוללת שימוש מילות מפתח שיעזרו לכם לקבל יותר תנועה לאתר, התאמת כותרות למבנה העמוד כמו H2, H1 וH3. המטרה שלנו היא ליצור עבורכם תוכן שיגדיל את החשיפה והמכירות של העסק שלכם ברשת.